Το άρωμα του…στυλ!

Είμαι απόλυτα εξαρτημένη από τις μυρωδιές γύρω μου.Το άρωμα του φοιτητικού μου σπιτιού όταν επιστρέφω έπειτα από ένα σαββατοκύριακο,ομοίως εκείνου του ¨πατρικού¨,το άρωμα του χώματος μετά τη βροχή,το άρωμα εκείνου,το άρωμα των ρούχων αφού έχουν πλυθεί..Ο κόσμος είναι γεμάτος χρώματα κ αρώματα,κ αφού αυτό το μπλογκ εξετάζει ζητήματα αισθητικής γενικότερα,δε θα μπορούσε να λείπει κ ένα ποστ αφιερωμένα στα αρώματα..μπορεί να ακολουθήσουν κ άλλα.

Αποφάσισα να σας παρουσιάσω τα αρώματα που μου κάνουν εντύπωση,που ξεχωρίζω κ-γιατί όχι;-αναγνωρίζω εύκολα.

4dd53bc10b02cbfa0c116322801bcb08.pngΤο δικό μου Just Cavalli Her

Όσες φορές κ αν έχω δοκιμάσει να το αλλάξω,ξαναγυρίζω.Το λατρεύω,κ ας μη το μυρίζω πια(έχω συνηθίσει)!

women_armani_city_glam.jpgΤο δεύτερο αγαπημένο μου City Glam Armani

Επίσης τέλειο άρωμα αλλά λίγο πιο έντονο.Γενικά τα αρώματα του Armani μου αρέσουν,απλά όχι απαραίτητα σε μένα.

chanel_no_5.jpgΤο διάσημο Chanel No5

Όταν ένα άρωμα υπάρχει από το 1920 κ εξακολουθεί να έχει τόσο μεγάλη απήχηση,δε γίνεται να μην παραδεχτείς ότι είναι χαρακτηριστικό.

cocomad.jpgΤο ωραιότερο όνομα Mademoiselle Chanel

Το αγόρασα πέρισυ(σε μια από τις προσπάθειες μου να ξεφύγω από το ¨δικό μου¨),συνεπώς το ήξερα πριν το κάνει γνωστό η Κίρα με την διαφήμιση.Είναι πολύ ιδιαίτερο άρωμα,αλλά το συνιστώ για το βράδυ.Το φοράω πολύ σπάνια.

marc-jacobs-daisy-3.jpgΤο fashionable Daisy by Marc Jacobs

Έχει δικό του σάιτ,αυτό τα λέει όλα.Προσωπικά,μου αρέσει πολύ το μπουκάλι του κ το έχουν χαρακτηρίσει ως χαρούμενο κ σοφιστικέ ταυτόχρονα.

blackorchid.jpgΤο μυστηριώδες Black Orchid by Tom Ford

Μου αρέσει η συσκευασία του,το απίστευτο όνομα του,το ότι χαρακτηρίζεται ως σπάνιο κ η αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέει.Απλά θα το πρότεινα σε λίγο μεγαλύτερες ηλικίες,όχι ώριμες,ίσως μετά τα 25;Υποκειμενικό είναι αυτό,βέβαια.

Ακόμη:το άρωμα του καλού μου,Alessandro De l’Aqua.

Εσείς τί άρωμα φοράτε;

Ένα πολύ καλό μπλογκ ειδικά αφιερωμένο στα αρώματα,κάντε κλικ εδώ!

4 thoughts on “Το άρωμα του…στυλ!

  1. j’adore,
    l’eau d’issey,
    pleasures,
    carolina..
    ειναι μονο 4 απο τις επιλογές μου..
    γιατι εχω περι τα 20 μπουκαλάκια με διαφορετικά αρωματικά «ακούσματα» και το θέμα ειναι οτι μου αρεσουν και τα 20!!
    απο οσα παρουσιαζεις παντως, προτιμω (και εχω) το daisy!

  2. το τελευταίο που αγόρασα ήταν το dreaming! και μου αρέσει πολύ για αυτή την εποχή. αλλά γενικώς τα περισσότερα αρώματα ανακυκλώνονται και πλέον μου θυμίζουν παλιότερες εκδόσεις. το daisy ενώ έχει φα-ντα-στι-κό μπουκάλι είναι ultra λουλουδάτο, όπως άπειρα αρώματα (ανοιξιάτικα περισσότερο).
    αυτά που θεωρώ μοναδικά και φρέσκα είναι τα jo malone!

  3. @leila,από όσα αναφέρεις,θυμάμαι μόνο το χαρακτηριστικό j’adore,ωραίο άρωμα αλλά λίγο βαρύ για τα γούστα μου.
    @stella,ποιο είναι το dreaming?δε μου θυμίζει κάτι σαν όνομα..για τα jo malone έχω ακούσει καλά λόγια,αλλά μάλλον είναι βασισμένα σε αρωμάτα ασπεριδοειδών,ε?είναι αυτά που εγώ λέω ότι «μυρίζουν αγγούρι» γιατί μου φαίνονται λίγο ξινά..προτιμώ τα λουλουδάτα μάλλον!

Σχολιάστε

