Ερωτόκριτος

Όχι του Κορνάρου,πάντως!Λοιπόν,παρατηρώντας το μπλογκ μου,είδα ότι δεν έχω αναφερθεί ποτέ σε Έλληνες σχεδιαστές,ντροπή μου. Κ μου αρέσουν αρκετοί,με μια σαφή προτίμηση βέβαια στα ρούχα των Σοφία Κοκοσαλάκη κ Parthenis.

Σήμερα όμως,θα μιλήσω  για τον Erotokritos,τον Ελληνο-Κύπριο σχεδιαστή που έχει ήδη 2 πετυχημένες μπουτικ στο Παρίσι κ επιλέγει πολλές φορές να εμπνεύεται από τον αέρα του Παρισιού.Η κολλεξιόν του για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 07-08 είναι απλά υπέροχη!

806496052_59426c33b2.jpg

Όμορφα,ιδιαίτερα φορέματα με νοσταλγική διάθεση.

806496078_0479ec1a1d.jpg

Συνδυασμός κομψότητας κ χαλαρής άνεσης,το προσωπικό αγαπημένο μου.Κ τα τρία τελευταία σύνολα θα ήθελα να τα φορέσω,διαφορετικά όμως συνδυασμένα…

Απο τα υπόλοιπα,δυο μόνο ζευγάρια παπούτσια μου άρεσαν πάρα πολύ ενώ λάτεψα τις τσάντες από μαλακό δέρμα:

61.JPG

71.JPG

Όσον αφορά την ανδρική σειρά,μου άρεσαν δυο σύνολα:

12.JPG

Στο πρώτο,βρήκα πολύ ωραίο κ το σκουφάκι.Γενικά,παρατηρώ ότι ο σχεδιαστής συνδύασε σοβαρά κομμάτια(παντελόνι,καλά παπούτσια)με απλά(ζακέτες,σκουφάκια)κ το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!

Α,μη ξεχάσω ότι μπορείτε να δείτε το σάιτ του εδώ.

Σχολιάστε

