Τα βιβλία μου κ ένα περιοδικό..

Καμιά φορά χρειάζεσαι λίγη έμπνευση παραπάνω.Λίγη βοήθεια!Αν έχεις βαρεθεί να ψάχνεις στο ίντερνετ ή να πηγαίνεις σε επιδείξεις μόδας για ιδέες ή να παρατηρείς τους ανθρώπους γύρω σου,τότε ήρθε η ώρα να αρχίσεις να ψάχνεις για βιβλία σχετικά με το στυλ!

Έχω διαβάσει πολλάαα βιβλία στη ζωή μου,αλλά μέχρι πριν δυο χρόνια δεν είχα σκεφτεί να διαβάσω κάτι πέρα από τα περιοδικά για να ενημερωθώ για κάποιους ¨κανόνες¨ ή για να βρω νέες προτάσεις για το στυλ μου.Κ τότε είδα την ταινία «Ο Διάβολος φορούσε Prada» κ ψάχνοντας να βρω το αντίστοιχο βιβλίο,μπήκα στον θαυμαστό κόσμο των fashion books..

The devil wears Prada (το έχω διαβάσει κ σε αγγλική κ σε ελληνική έκδοση)

cover.gif

Οι περισσότεροι ήδη το έχετε ακούσει,δει ή διαβάσει οπότε δεν θα πω πολλά. Αστείο,ελαφρύ κ πάνω από όλα με χιλιάδες ονόματα σχεδιαστών κ λεπτομέρειες για τον κόσμο της μόδας κ πως λειτουργεί.

That extra half an inch-By Victoria Beckham (αγγλική έκδοση)

vbbook.jpg

Καλογραμμένο αλλά φαίνεται ότι δεν έχει κάνει η ίδια την έρευνα για αυτά που προτείνει.Πέφτει κ λίγο διαφήμιση..Έχει όμως ωραίες εικόνες κ μερικές πολύ καλές ιδέες.

How to Walk in High Heels: The Girl’s Guide to Everything (αγγλική έκδοση)

 howtowalkinhighheels_b.jpg

Κυριολεκτικά συμβουλές για τα πάντα.Τέλειο,σίγουρα αν είχα να επιλέξω ανάμεσα στα βιβλία που θα ήθελα να έχω γράψει η ίδια,αυτό είναι το ιδανικό.Δίνει τον ορισμό του στυλ,μέσα από προτάσεις από το πως να διαλέξεις ένα καλό κρασί,μια ρομαντική μουσική,πως να βγεις από το αυτοκίνητο φορώντας μίνι φόρεμα χωρίς να είσαι αποκαλυπτική κ πάρα πολλά άλλα!Must-have!

Υπάρχουν ακόμα τουλάχιστον δέκα βιβλία τέτοιου είδους που θέλω να αγοράσω,δεν έχει τύχει γιατί συνήθως δεν έχω την διάθεση να δώσω 25Ε για ένα βιβλίο ή δεν τα βρίσκω.Είναι όμως ένα που το ψάχνω όποτε πετυχαίνω ένα βιβλιοπωλείο στο δρόμο,του οποίου το όνομα μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή αλλά έχει μαύρο εξώφυλλο κ μπορώ να το «γνωρίσω» όταν μια μέρα το βρω..

Bonus choice: ένα περιοδικό-coffee table magazine,το πρώτο που πετυχαίνω μέχρι στιγμής από ελληνική εταιρία,το 4essera,δυστυχώς διατίθεται σε συγκεκριμένα περίπτερα κ κάθε 3μηνο το ψάχνω παντού!

4-1o.jpg

Είναι ακριβώς ότι έψαχνα σε περιοδικό.Αν με διαβάσει ποτέ κ η κυρία Κάτια Δημοπούλου(διευθύντρια του περιοδικού),τελικά υπάρχουν κ άλλοι που ψάχνουν κάτι διαφορετικό.

Έτσι εκφράζω κ εγώ το αγοραστικό κοινό που η κα Δημοπούλου είχε πει ότι έψαχνε σε συνέντυξη της:«Στις έρευνες εμφανιζόταν ένα μεγάλο κενό στην κάλυψη ανθρώπων που ενδιαφέρονται περισσότερο για το κείμενο, για μια πιο επεξεργασμένη πληροφορία, για καλύτερη εικόνα. Νομίζω πως αυτό το κοινό υπάρχει, δεν πιστεύω πως είμαι εγώ και οι 500 άνθρωποι τους οποίους συναναστρέφομαι. Δεν γίνεται, πρέπει να υπάρχουν κι άλλοι που δεν τους ξέρω και που θα ήθελαν να δουν κάτι διαφορετικό»

Προσφέρω κ εθελοντική εργασία,ναι θέλω να δουλέψω για το περιοδικό σας αφιλοκερδώς!Σοβαρά,μου αρέσει τόσο πολύ,για μένα ξεπερνάει κ τα στάνταρντς του εξωτερικού.Κ για του λόγου αληθές,δείτε δυο σελίδες του:

vl_dtaless.jpggeorgoussi3c.jpg

Η τέχνη συναντά τη μόδα.Προσωπικά,δεν πιστεύω ότι είναι ¨μια από τα ίδια¨ κ εκτός των άλλων,κάνει μόνο 1 ευρώ,απίστευτο αν σκεφτεί κανείς πόσο ογκώδες είναι!

Σχολιάστε

