Το στυλ μέσα από τη διακόσμηση σπιτιού..

Όλο για ρούχα μιλάμε τις τελευταίες μέρες κ ξέχασαμε αυτό που έχω αναφέρει σε προηγούμενο ποστ,το στυλ βρίσκεται παντού(χμ,κάτι παρόμοιο είχε πει κ η Coco Chanel).Γι’αυτό σήμερα θα παρουσιάσω φοβερές ιδέες από το σάιτ μιας οικονομικής σειράς ρούχων που έχει κ μια πολύ επιτυχημένη σειρά για είδη σπιτιού.Ναι καλά καταλάβατε,για τα Zara Home μιλάω..Θα δουμε πολύ μπεζ κ γκρι(λόγω μόδας ή άποψης;),σκηνικό τύπου λοφτ,πολύ ζεστό όμως κ γενικά στοιχεία που προσωπικά λατρεύω όπως λιτές γραμμές,γήινα χρώματα κ μαύρο,καθώς κ ωραία χαλιά,παπλώματα κλπ.

Από υπνοδωμάτια πρώτα,ξεχώρισα τα εξής:

22.JPG

51.JPG

61.JPG

71.JPG

Καλύπτει σχεδόν όλα τα γούστα,1 κλασσικό λιτό,2 νεο-ρομαντικό,3 σύγχρονο λοφτ,4 έθνικ..Ξεχωρίζω τα δυο τελευταία.Από τις υπόλοιπες συνθέσεις μου άρεσαν:

32.JPG

Απλό,λιτό χωρίς να γίνεται ψυχρό.

4.JPG

Πολύ ωραίο,έχει τον αέρα ενός γραφείου με τη ζεστασιά ενός σπιτιού.

81.JPG

Μια γωνιά από το σπίτι των ονείρων μου.Αυτό τα λέει όλα νομίζω!Ασπρο-μαύρο,ο τελειότερος συνδυασμός,κατά τη γνώμη μου,για τη διακόσμηση του σπιτιού,ειδικά για το καθιστικό!

Α, είχε κ παιδικά πολύ γλυκούλικα,εγω ως κοριτσάκι προτιμώ αυτό:

91.JPG

Γενικά,μπείτε στο σάιτ έχει τον κάταλογο,ξεφυλλίστε τον εικονικά κ θα με θυμηθείτε!Από τα καλύτερα styling φωτογράφισης κ διακόσμησης που έχω δει.

One thought on “Το στυλ μέσα από τη διακόσμηση σπιτιού..

Σχολιάστε

