Ώστε θέλεις να γίνεις μοντέλο;

Εντάξει!Το ίδιο κ άλλοι τόσοι.Αλλά το να πετύχεις στον κόσμο των μοντέλων,είναι ακόμα πιο δύσκολο απ’ότι φαντάζεσαι…Όχι,δεν το ξέρω από προσωπική εμπειρία,απλά τυχαίνει να έχω κάνει μια εμπεριστατωμένη έρευνα που θα ζήλευε κ ο καλύτερος πολιτικός αναλυτής(σίιιιιγουρα).Λοιπόν.υπάρχουν πολύ κανονές που πρέπει να ακολουθήσεις για να γίνεις BYT (Bright Young Thing) ή έστω SRF (Sexy Rich and Famous..

Φυσικά,είμαι τόσο καλή κ γλυκιά που θα μοιραστώ τα φοβερά κ τρομερά μυστικά μου μαζί σας(οκ,σταματάω με τα επίθετα,πιάσατε το σαρκασμό ελπίζω)!

  • Αν είσαι ψηλή κ πολύ αδύνατη,τα πράγματα είναι σαφώς ευκολότερα. Αν όμως είσαι 1,70-1,75 μπορείς πάντα να ελπίζεις ότι διαθέτεις ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από το σωρό. Δηλαδή μπορεί να είναι ένα πρόσωπο σαν Σιαμέζας γάτας(Sasha) ,αφέλειες που πέφτουν μες στα μάτια σου αλλά δε σε νοιάζει,είσαι ροκ τύπος, yo (Irina) , ένα ανδρόγυνο στυλ με πολύ κοντά πλατινέ μαλλια(Agynesss) , να μην έχεις ούτε ένα γραμμάριο λίπους (Snejana), υπέροχα μπλε μάτια που κάνουν αντίθεση με τα καστανά σου μαλλιά(Darla Baker) ή να είσαι διάσημη κ να πληρώνεσαι τρελά ενώ σε φωτογραφίζουν με κοκαϊνη(πρέπει πραγματικά να πω κ όνομα;;;)

 models.jpg

  • Το ύφος. Ένα μοντέλο χωρίς ύφος κ αυτοπεποίθηση,είναι σαν….την Αθήνα χωρίς την Ακρόπολη. Περπάτα στην πασαρέλα λες κ είσαι η βασίλισσα του κόσμου(κ του χιονιού κ του ήλιου μαζί),με όλη την αλαζονεία κ την ομορφιά σου. Backstage, μπορείς να είσαι περήφανη γι’αυτό που είσαι. Ποτέ μην κοιτάς τα πόδια σου. Το κεφάλι ψηλά. Περήφανο κ στητό στήσιμο. Να είσαι σκύλα. Be a bitch.

 attitude.jpg

  • Άν είσαι ήδη ψηλή,τότε μόνο ένα πράγμα έμεινε.Να είσαι αδύνατη(φυσικά)κ πανέμορφη.Αν είσαι κ από το Ανατολικό μπλοκ ακόμα καλύτερα,αυτές μας κλέβουν τη δουλειά,κορίτσια!Είδες τελικά,το να είσαι ψηλή,ξανθιά κ αδύνατη,λες κ έχεις βγει από την Ωραία Κοιμωμένη βοηθά σε αυτό το χώρο.Αν κ έχεις κ όνομα-σιδηρόδρομο,στείλε μου από τώρα τις φωτό σου,έχεις σίγουρα μια εξασφαλισμένη θέση στο λαμπρό κόσμο του μόντελινγκ

moodels.jpg

  • Το στυλ. Ποτέ μην ξεχνάς ότι πρέπει να ντύνεσαι τέλεια,κ φυσικά εκκεντρικά. Είσαι μοναδική,ακολουθείς το κλισέ «τα ρούχα τα φοράω,δε με φοράνε»,ότι κ να κάνεις θα είναι τέλειο!Πρέπει απλά να έχεις το δικό σου ιδιαίτερο στυλ.Σκέψου δαντελωτά καλσόν,vintage,ότι θέλεις!Απλά να θυμάσαι,τα ρούχα είναι η δουλειά σου.Να έχεις εμμονή με αυτά.Στην ανάγκη φόρεσε όλη την ντουλάπα σου

    style.jpg

    • Φυσικά,όλα τα μοντέλα καπνίζουν.Τι σε νοιάζει εσένα ο καρκίνος του πνεύμονα;Είσαι νέα κ όμορφη! Κάπνιζε συνέχεια,με ένταση κ δράμα μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα..

    smokin.jpg

    Τώρα που έχεις ότι σου χρειάζεται για να γίνεις υπερδιάσημο μοντέλο έχω μια τελευταία συμβουλή:ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ ΤΟ!

 

fn.jpg

28 thoughts on “Ώστε θέλεις να γίνεις μοντέλο;

  1. eimai apo thessaloniki kai epesa tyxaia sto arthro sas…
    alh8eia, pws mporoun na isxuoun ola ayta pou lete otan vlepoume oti ola einai thema gnwrimiwn???
    (eimai modelo kai parousiastria se topiko kanali.
    Gia na eimai eilikrinhs, exw 1 xrono se praktoreio kai douleyoun mono me 2-3 modela…)

    1. natasa se parakalw pete mou 2 pragmata gia to pws einai na eisai maneken-modelo! dilwsa simetoxi prin liges meres sta kallisteia Peloponnhsou kai axno8ika poli gia to ti 8a me poune!!! Exw 1.70 ipsos,53 kila,kastano3an8o malli,kastana matia kai eimai 20 eton,exw kamia eplida?An mporeite kai gnwrizete vevaia pite mou liga logia gia tin diadikasia ton kallisteiwn kai to pws 8eloun na eisai..!

      Opoiadipote alli gnwmi kai protasi einai dexti!! Perimenw apantisi sas euxaristw polu!!

  2. Γεια σας,
    Δε χρειάζεται να μου μιλάτε στον πληθυντικό,είμαι μικρή κ επίσης δε γράφω άρθρα απλά τη γνώμη μου,δεν είμαι δημοσιογράφος δηλαδή.
    Αυτά που γράφω προφανώς δεν ισχύουν,το κείμενο είναι χιουμοριστικό κ θέλω να «καυτηριάσω» την κατάσταση που υπάρχει στο εξωτερικό,δηλαδή μοντέλα που είναι ναρκομανείς,ανορεξικά ή με πολύ άσχημη συμπεριφορά γίνονται διάσημα.Αυτό βέβαια λόγω των γνωριμιών τους!
    Οπότε,προφανώς πιστεύω κάτι αντίστοιχο γίνεται κ στην Ελλάδα,αλλά είμαι σίγουρη ότι με προσπάθεια κ αξιοπρεπείς κινήσεις μπορείτε κ εσείς να γίνετε αναγνωρίσημη!Ίσως με περισσότερο κόπο από κάποια άλλη που θα εκμεταλλευτεί τις γνωριμίες της..
    Χαίρομαι που ένα μοντέλο κ παρουσιάστρια διάβασε το μπλογκ μου,πάντως 🙂

  3. γεια σου Μικαέλλα..:)
    θα ήθελα πολύ να σε βοηθήσω,αλλά όπως γράφω κ στο παραπάνω σχόλιο μου σε αυτό το ποστ δεν είμαι ειδική επί του θέματος,για την ακρίβεια δεν γνωρίζω τίποτα,πέραν από του ότι πρέπει να πας σε κάποιο σοβαρό μεγάλο πρακτορείο κ φυσικά,να σέβεσαι το σώμα σου,μένοντας μακριά από διατροφικές διαταραχές κ καταχρήσεις όπως ναρκωτικά κ αλκοόλ(σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πάρεις στα σοβαρά το χιουμοριστικό κείμενο μου).
    ψάξε,λοιπόν,ξανά στο ίντερνετ για μέγαλα πρακτορεία μοντέλων,που έχεις ξαναδεί το όνομα τους στα περιοδικά μόδας κ κάνε την εγγραφή σου..

  4. eimai 15 xronwn kai zw stin kerkyra…..eimai opados mias sygekrimenis mousikis,ideologias,tropou zwis,style……..den boreite na me xaraktirisete emo kathws den exw pesei se katathlipsi oute thelw na pethanw(pros theou)…isws eimai apla kapws apomakri,polli epillektiki me tis perees mou,diaforetiki(dystyxws sti sygxroni koinwnia to fainomeno enos paidiou pou diavazei vivlia k proteima na menei spiti tou akougwntas tin agapimeni tou mousiki anti na vgenei me atoma pou to mono pou kseroun einai na fwnazoun,na gelane dynata k na sxoliazoun arnitika tin emfanisi tou k ton xaraktira tou,xaractirizetai ws «parakseno» kai «daforetiko»)….tha mou peite:kala mas douleueis gati les olles aftes tis vlakeies?Kai i apantisi einai i eksis: i kerkyra exei katakleistei apo pseutoemakia(koinws pozerakia) pou exoun iothetisei to style tou emo(pou leei o logos)aksiopoiwntas kathe eukairia na epeideiksoun ta lefta tou mpampaka kai ta wraia parafouskwmena tous malakia kai pou koroideuoun aftous pou toulaxiston exoun epignwsi tou ti symenei….giafto kai egw min mporentas n anextw afti tin katastasi ekopsa ta mallia mou kanwntas ena kourema pio prwtognwro stin kerkyra stin prospatheia mou n apokteisw afthentikotita kai na diaferw……….stin teliki i fylodoksia mou k o stoxos sti zwi mou einai n asxoleithw me to sxedio kai tin fotografia……isws modeling…..tha to ektimousa idieterws an eperna apantisi…….to n apoktisw ena eidos «fimis» tha mou ekane polli kallo kai isws me voeithouse na kerdisw ton sevasmo……

  5. Συμφωνώ με όσα λες,κάθε άνθρωπος οφείλει να είναι ο εαυτός του,κ αν αυτό σημαίνει πως μπορεί να είναι διαφορετικός απο τους υπόλοιπους,δε φταίει εκείνος αλλά όσοι δεν τον αποδέχονται.
    Για τους ψευτοemo,δε θα πω τίποτα παραπάνω γιατί στο μπλογκ δεν έχω σκοπό να κάνω κοινωνική κριτική.Ας πουμε απλά ότι είναι δήθεν όλο αυτό κ θα φανεί όταν ξεπεραστεί η τάση.
    Τώρα…όσον αφορά αυτά που μου γράφεις,σου απάντησα,αλλά για να πω την αλήθεια δεν κατάλαβα ούτε τι είδους απάντηση ζητάς,ούτε ποιου/ποιων το σεβασμό θέλεις να κερδίσεις..
    Την εκτίμηση μου για την διαφορετικότητα σου,την έχεις.Αρκεί να μη γίνει αυτοσκοπός κ ξεχάσεις τα όνειρα σου αλλά κ ότι μερικές φορές πρέπει να αποδεχόμαστε εν μέρει το σύστημα για να μην περιθωριοποιούμαστε..

  6. είμαι 15 χρονών και θελώ να γίνω μοντέλο απο τα 5 μου.Απο μικρή ποζάρο στο φακό(τ μαμάς μ) έχω τέλειο σώμα και τέλειεσ ΄γωνίες κάνω φωτογραφίσεις ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙ

  7. Γεια σου Μαρία,
    θα επαναλάβω ότι είπα κ πιο πάνω,ότι εγώ δηλαδή δεν έχω καμία σχέση με το χώρο οπότε δε μπορώ να βοηθήσω..
    αν θέλεις κάποια συμβουλή,ισχυεί ότι έχω πει κ στη μικαέλλα:
    «θα ήθελα πολύ να σε βοηθήσω,αλλά όπως γράφω κ στο παραπάνω σχόλιο μου σε αυτό το ποστ δεν είμαι ειδική επί του θέματος,για την ακρίβεια δεν γνωρίζω τίποτα,πέραν από του ότι πρέπει να πας σε κάποιο σοβαρό μεγάλο πρακτορείο κ φυσικά,να σέβεσαι το σώμα σου,μένοντας μακριά από διατροφικές διαταραχές κ καταχρήσεις όπως ναρκωτικά κ αλκοόλ(σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πάρεις στα σοβαρά το χιουμοριστικό κείμενο μου).
    ψάξε,λοιπόν,ξανά στο ίντερνετ για μέγαλα πρακτορεία μοντέλων,που έχεις ξαναδεί το όνομα τους στα περιοδικά μόδας κ κάνε την εγγραφή σου..»
    συνέχισε έτσι αλλά καλό θα ήταν να προσέχεις κ άλλα πράγματα εκτός από το σώμα κ την εμφάνιση σου γενικότερα..ένα ακόμη μοντέλο δεν ξεχωρίζει,υπάρχουν χιλιάδες,ένα μοντέλο όμως με προσωπικότητα κ σωστή χρήση της μητρικής του γλώσσας εντυπωσιάζει κ αξίζει πραγματικά.(δε θέλω να γίνομαι κακιά κ συγγνώμη για την κριτική αλλά αν είσαι όντως 15 έχεις κάποια αδυναμία έκφρασης).
    καλή συνέχεια 🙂

  8. geia sas paidia..eimai i Laura eimai 17 xronwn kai asxoloume mexri na me to modeling.exw apospasei poli kales kritikies kai diafora praktoria m exoun zitisei na ypograpsw mazi tous simvoleo..prosfata piga se enan diagonismo omorfias to elite model look kai perasa stis 20 telikes diagwnizomenes apo castings pou eginan se oli tn ellada..auto pou ana fereis sto arthro sou sxetika me to ipsos exeis lathos..egw eimai 1,74-1,75 kai oxi apla dn thewroume konti alla anikw stis psiles tou xwrou an skefteis oti ta perisotera modela einai mexri 3 me 5 pontous psilotera apo emena..eimai 3anthia me galazia matia kai arketa adinati,sinergazomai me to paraktori elite models.na dwsw mia simvouli se oles esas pou theletai na asxolithitai me tn xwro..ta pragmata einai polu askima kai prepei na eisai poli poli omorfi kai poniri gia na epiviwseis..to tre3imo,to elaxisto fagito,oi fones kai ta 3enixtia einai tipota brosta se auta pou tha antokrisei ena modelo otan bei ston xwro..apo ta 15 m asxoloume kai 3erw ti sas lew,exw kanei shooting gia megala periodika kai exw milisei kai sto star ws anerxomeno modelo…gia na antape3elthw stous diskolous rithmous kapnizw enw ta exw me enan epixirimatia apo tn glifada gia na kaliptw ta e3oda m..etsi litourgei autos o xwros an thewritai tragika auta pou sas lew min asxolithitai..alliws gia oses exoun ta kotsia kali epitixia

  9. GEIA SAS TO PROBLHMA MOU EINAI OTI GNWRIZW ENA PAIDI(ANTRA)O OPOIOS EINAI KOUKLOS K EXEI TIS KATALLHLES ANALOGIES GIA MONTELO.TO THEMA EINAI PWS DEN KSERW TON TROPO POU MPOREI KAPOIOS NA TON DEI K NA PEI THN GNWMH TOU.ISWS MPOREIS NA BOHTHISEIS! PERIMENW APANTHSH

  10. γεια σας , και συγχαρητιρια για το μπλογκ σας ..(ισως ακουστει καπως ασχετο αλλα αν και »καυστικες» οι συμβουλες σας θα μπορουσατε να βοηθησεται αρκετο κοσμο που θελει να ασχοληθει με τον χωρο της μοδας τις φωτογραφισεις και βεβαια το catwalk.) ειμαι 15 ετων και θα ηθελα πολυ να ασχοληθω με το modeling ηταν το ονειρο μου απο παιδι.εχω γαλαζια ματια και καστανα αρκετα μακρια μαλλια.ειμαι 1.78 και αδυνατη (50.1 κιλα) εχω εντονες γωνιες στο προσωπο μου αλλα η μητερα μου λεει πως θα με βοηθησει να αρχισω να ασχολουμαι με τον χωρο της μοδας στην ηλικια των 18 μου φαινεται καπως μεγαλη ηλικια αν λαβω υποψη μου το οτι η καριερα των περισωτερων μοντελων τελιωνει στα 28 ισως και 30.Βασικα αυτο δεν ειναι το κυριο προβλημα.το προβλημα ειναι πως εχω αρχισει να εχω μικρες ατελειες στο προσωπο μου (κοινως..σπυρακι εφηβειας)κανω τα παντα για να φυγουν αλλα δεν εχω μεγαλα αποτελεσαματα .αν δεν ειναι κοπος και μπορειτε να μου απαντησετε θα ηταν χαρα μου…
    ευχαριστω πολυ

    1. Καλησπέρα Deb και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!
      Φοβάμαι ότι θα ακουστώ σα τη μαμά σου.γιατί για μένα είναι πολύ σημαντικό να ασχοληθείς όσο γίνεται με το διάβασμα σου μέχρι τα 18,καθώς πιστεύω ότι καλύτερο μοντέλο είναι ένα μοντέλο με προσωπικότητα,καλλιέργεια και φυσικά, ομορφιά.
      Θα σου πρότεινα φυσικά,στον ελευθερό χρόνο σου να ψάχνεις στο διαδίκτυο ό,τι αφορά τον τομέα που σε ενδιαφέρει και να καταλάβεις ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά δύσκολη δουλειά που περιλαμβάνει πολλές ώρες ορθοστασίας,συνεχή προσπάθεια διατήρησης διασυνδέσεων και τεράστιο ανταγωνισμό. Επιπλέον,στην Ελλάδα οι μισθοί είναι πολύ χαμηλοί ενώ θέλω πάντα να θυμάσαι ότι για πολλούς ανθρώπους η λέξη «μοντέλο» σημαίνει κάτι τελείως διαφορετικό από το επάγγελμα που θέλεις να ασκήσεις.
      Έχοντας αυτά υπόψη,σου εύχομαι καλή επιτυχία στην πραγματοποίηση του ονείρου σου και όσο για το δέρμα σου προτείνω: πολύ νερό, υποαλλεργικά καλλυντικά και δερματολόγο.
      Ένα τελευταίο τιπ:υπάρχουν σχολές όπως αυτή της Καγιά, που δέχονται και ανήλικα άτομα,με την έγκριση γονέα φυσικά. Πιστεύω ότι αν διαπραγματευόσουν σωστά πχ αν περάσεις ένα συγκεκριμένο μέσο όρο βαθμολογίας στο σχολείο,η μαμά σου ίσως να ήταν πιο θετική στο να παρακαλουθήσεις κάποια μαθήματα εκεί,έτσι θα έβλεπες και αν πραγματικά σου ταιριάζει το συγκεκριμένο επάγγελμα.
      Ελπίζω να βοήθησα!
      xx

  11. Θέλω κι εγώ να γίνω μοντέλο! Δεν είναι όνειρο που είχα από μικρή, σκάλωσα λίγο με το ΝΤΜ στον αντ1 και άρχισα να έχω «ψώνιο» με αυτό το θέμα. Επίσης θά θελα να δουν κάποιοι ότι με υποτίμησαν… κοινώς ένας κάφρος-πρώην και ψωνισμένοι συμμαθητές-τριες. Έχω -θεωρώ- ιδανικές αναλογίες σώματος, αλλά δυστυχώς όχι αρκετό ύψος (είμαι 1.70,λίγο πάνω λίγο κάτω δεν ξέρω) και εκτός απ’ αυτό έχω μια ατέλεια στο πρόσωπό μου που χρειάζεται καιρός μέχρι να διορθωθεί (να μαζέψω χρήματα για μια επέμβαση δηλαδή). Εκτός αυτού, είμαι ήδη στα 23 και φοβάμαι μήπως είναι αργά να ξεκινήσω τώρα. Πιστεύεις έχω ελπίδες; Θέληση πάντως έχω!

  12. Geia sas paidia eimai h evelin kai eimai 18 xronwn kai to oneiro m einai na ginw montelo kai exw ypsos 1.78 kai exw swma arketa kalo diladi eimai adinath!!mhpws xerei kaneis pws mporw na psakso kai egw ligo afto to thema giati me afora poly to modelin kai na kanw pasarela sto exwteriko sthn agaphmenh mou xwra to mexico ekei thelo na ginw to prwto montelo mporeite na me voithisete sas parakalw?tha perimeno apantisi sas.euxaristw poly

      1. Γεια σας με λενε Κατερινα Αλεξια ειμαι 13 ετον.Απο μικρι ονειρεβομε να γινο μοντελο.Σε πια ιλικια πρεπι να ειμαι; για να εκπλιροθι το ονειρο μου.Που πρεπι να στιλο τις φοτογραφιες μ ; τι υψος χριαζετε; και γενικα τα χαρακτιριστικα που απετουντε για αφτι τιν δουλεια.(ειμαι λεπτοκαμομενι με μακρι καστανοξανθο μαλλι με ματια που στης ηλιολουστες μερες ειναι γκριζοπρασινα και στιν συννεφια γινοντε χακι).

        Με αγαπη Κατερινα.

      2. Κατερίνα καλησπέρα,
        Μπορείς να ξεκινήσεις, πάντα με την έγκριση του νόμιμου κηδεμόνα σου, και από την ηλικία σου. Φυσικά δεν θα κάνεις πασαρέλα, αλλά υπάρχουν πολλοί τομείς στο επάγγελμα αυτό που θα μπορούσες να δραστηριοποιηθείς. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά σου, ύψος, τύπος σώματος κλπ, μπορείς να κάνεις δουλειές σε καταλόγους ρούχων, διαφημιστικά φυλλάδια και άλλα. Αν θες επικοινώνησε στο email c.s.m@usa.com για περισσότερες πληροφορίες.

  13. γεια σου 🙂 ειμαι 13 χρονων 1,53 στο υψος και εδω και 2 χρονια θελω απελπισμενα να γινω μοντελο ειμαι ομορφη (δηλαδη εμενα μου αρεσει το προσοπο μου ) αυτο το λεω χωρις να πσονιστω εχω μακρια καστανα πλουσια μαλλια πολυ σκουρα καφε ματια και ειμαι αδυνατη ενταξει μπορει να εχω λιγο κιλιτσα αλλα ειμαι στην αναπτυξη ακομα σωστα; Καταταλα προσεχω τι τρωω σε παρακαλω πες μου τι να κανω για να γινω ψηλοτερη Να γραφτω basket? στο περπατιμα τα παω πολυ καλα 😀 στη μητερα μου δεν το εχω πει βασικα δεν ξερω πος να της το πω και επισης θελω να μου πεις κανενα πρακτοριο μοντελων κε πως θα ξερω ποτε γινεται κανενα καστινκ ? μπορω να παω απο τωρα σε πρακτοριο σε παρακαλω απαντησε μου γρηγορα 🙂 Αγαπη

  14. Ειμαι 15 χρονων ζω στην Σαμο ειμαι μιση βελγιδα και μιση ελληνιδα θα ηθελα πολυ να ασχοληθω με το μοντελινγκ αλλα δεν ξερω πως…..αν μπορειτε να μου στειλετε ενα λινκ απο καποια ιστοσελιδα που θα μπορω να πραγματοποιησω το ονειρο μου…θα το εκτιμουσα πολυ…

  15. γεια σασ ειμαι 14 ετων και ενδιαφερομαι πολυ για την μοδα συνεχεια φωτογραφιζομαι μονη μου βεβαια αλλα δεν μπορω και δεν ξερω πωσ να βρω καπου να ποιαστω..\

  16. Γεια σας! ειμαι 13 ετων με υψος 1.60 και βαρος γυρο στα 56 κιλα (οχι και καταλληλες για αναλογιες μοντελου αλλα ενταξει ακομα στην αναπτυξη ειμαι!) θελω πολυ να γινω μοντελο πασαρελας ειναι ονειρο μου απο 5 χρονων,ενδιαφερομαι πολυ για τη μοδα και φροντιζω να ενημερωνομαι για τις νεες τασεις.Σας παρακαλω αν καποιος ειναι σχετικος με το χωρο και μπορει να με βοηθησει θα το εκτιμουσα πολυ! Επισεις αν καποιος ξερει καποιο τροπο για να ψηλωσω γρηγορα με σωζει!! Σας ικετευω χρειαζομαι αμεσα μια απαντηση!!!

Σχολιάστε

